Uitbreiding gebouw Calvijn

Foto uitbreiding

Hartelijk dank !

In februari 2015 is een begin gemaakt met de uitbreiding van ons verenigingsgebouw Calvijn. Lang is er naar toe gewerkt, vele voorbereidingen zijn gemaakt. Binnenkort hopen we klaar te zijn, zodat we in een nieuw en ruim gebouw samen kunnen komen met alle verenigingen en clubs. Het was eerst niet het plan, maar bij nader inzien bleek dat het beter en ook nodig was om gelijktijdig ook het oude gedeelte op te knappen.

Ondanks dat er de afgelopen jaren al veel geld is binnengekomen via allerlei acties was het financiële plaatje nog niet helemaal rond. Met de actie steen is aan alle gemeenteleden gevraagd een steentje bij te dragen. Daarmee is een mooi bedrag binnengekomen op banknr. NL10 RABO 0362 6466 94  t.n.v. kerkvoogdij HHG Sint-Maartensdijk.

De kerkvoogdij wil alle gevers hartelijk danken voor de giften die via de aktie steen zijn binnengekomen. Mede door uw steun kon de nieuwbouw van ons verenigingsgebouw gerealiseerd worden. Hartelijk dank !

IMG 9321 1Acties die gehouden zijn in 2015 ten behoeve van gebouw Calvijn:

Diverse giften €   2 436,--
Collecte 15 mrt en 21 jun €   2 985,51
Psalmzangavond €   1 840,78
Coöperatief dividend Rabobank €   2 500,--
Actie steen €   8 665,--
Totaal € 18 427,29

Door een technische storing zijn de fotoseries momenteel niet te zien op de website.

U bevindt zich hier: Home Actueel Archief Uitbreiding gebouw Calvijn